Va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditii Generale de utilizare a website-ului www.navigator.ro (Site).

Site-ul va este oferit de SC Navi Travel SRL (Navigator), cu sediul in Bucuresti, Sector 3, Calea Vitan 23C, Vitan Center, parter, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/12610/2014, CUI RO29502820, detinatoarea licentei de turism nr. 6349 din 05.06.2012. Va rugam sa notati ca intreaga corespondenta privind Serviciul de Relatii cu Clientii va trebui trimisa la aceasta adresa.

Acceptarea Termenilor & Conditiilor

Utilizand acest Site sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni & Conditii, fara nici o alta restrictie. Daca nu sunteti de acord cu unul din punctele descrise, nu puteti utiliza acest Site in nici un fel.

Navigator actioneaza ca si agent pentru terti furnizori cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii (Furnizori de Servicii Turistice). Navigator nu isi asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.

Informatiile publicate pe Site

Navigator ofera prin intermediul Site-ului informatii cu titlu general, cu scop consultativ. Informatiile publicate pe Site pot fi modificate oricand. Este necesar sa verificati cu Furnizorul de Servicii Turistice, ambasada sau biroul de turism de la destinatie, ca informatiile aparute pe Site sunt de actualitate.

Este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura ca va calatori in conformitate cu masurile aplicabile documentelor de calatorie (pasapoarte, vize, vaccinuri necesare).

Navigator nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare la tarife, descrieri sau date) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul sa corectam erorile (corectabile) de indata ce ne sunt aduse la cunostinta.

Conditiile Furnizorilor de Servicii Turistice

Orice rezervare efectuata pe Site va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la Furnizorul de Servicii Turistice. Daca cererea dvs. va fi acceptata, veti primi un e-mail de confirmare de la Navigator si va intra in vigoare prezentul contract. Toate serviciile turistice publicate pe Site sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzand regulile de transport al pasagerilor impuse de liniile aeriene) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui Site.

Termenii Furnizorilor de Servicii Turistice pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plata, obligatii, anulari, modificari ale rezervarilor si restituiri de bani (daca este cazul) ori restrictii de alta natura. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare cum este taxa Transit-without-visa. Navigator nu este responsabila pentru costurile care pot sa apara in momentul transferurilor de la un aeroport / terminal la altul. De asemenea unele hoteluri pot colecta diferite taxe locale.

La momentul navigarii dvs. in Site, veti putea observa referiri catre diferite conditii aplicabile ofertelor speciale. Va rugam sa cititi cu atentie acesti termeni si sa luati legatura cu echipa Navigator pentru detalii complete.

Aveti posibilitatea de a introduce detaliile cartii de fidelitate in cazul in care sunteti inscris deja intr-un astfel de program al unei companii aeriene. Va rugam sa notati ca aceste programe de fidelitate se supun termenilor si conditiilor impuse de catre compania la care sunteti inscris. Conform acestor reguli, premiile obtinute de pe urma acestor programe nu se aplica tuturor tarifelor sau clasei de servicii in care veti calatori. Pentru mai multe detalii va rugam contactati compania la care sunteti inscris.

Sunteti direct responsabil pentru respectarea conditiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de imbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricaror alte reguli. Va rugam sa notati ca timpul minim de imbarcare (inaintea plecarii) recomandat de companiile aeriene, este de 120 minute pentru zborurile internationale, respectiv 90 minute pentru zborurile interne. Unele companii aeriene doresc sa reconfirmati zborul cu cel putin 72 h inainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervarii dvs. de zbor. Cupoanele biletului de avion trebuie utilizate in ordine consecutiva. In cazul nerespectarii acestei prevederi, compania aeriana isi rezerva dreptul de a anula biletul in cauza.

Anulari/Modificari

In cazul in care doriti anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat (si Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa in scris sau telefonic echipa Navigator despre intentiile dvs. In anumite cazuri este posibil sa nu puteti anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni.

Navigator sau Furnizorul de Servicii Turistice accepta toate formele de cereri scrise. Navigator sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula / modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs. ferma. Puteti anula rezervarea dvs. prin intermediul Site-ului in concordanta cu termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice.

In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita la anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), Navigator isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice.

Modalitati de plata

Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prezentate pe Site si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.

In functie de termenii si conditiile impuse de hoteluri, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul Navigator, hotelului sau a reprezentantului acestuia. In anumite cazuri, detaliile cartii dvs. de credit pot fi transferate catre Furnizorul de Servicii Turistice. Furnizorul in cauza va prelua platile pentru rezervarile dvs.

Platile pentru hoteluri sunt efectuate in concordanta cu paragraful de mai sus.

Navigator sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-si asuma nici o obligatie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de calatorie in cazul neplatii integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteti responsabil pentru plata sumelor aferente servciilor turistice comandate.

Plata se poate efectua cu principalele carti de credit recunoscute si prezentate detaliat pe Site.

Navigator sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a incasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot sa apara la momentul rezervarilor prin cartile de credit. In acest caz veti fi informat despre comisioanele aplicabile. Navigator isi rezerva dreptul de a transfera costurile generate de penalizarile de charge back. Daca rezervarea dvs. este platita cu cartea de credit a unei alte persoane, ne rezervam dreptul de a cere o autorizatie scrisa din partea acelei persoane.

In cazul in care emitentul cartii dvs. de credit o cere, Navigator sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a trimite biletele, voucher-ele sau alte documente de calatorie la adresa dvs. declarata la momentul emiterii cartii de credit. Informatia eronata despre aceasta adresa se poate reflecta in anularea rezervarii, intarzierea livrarii documenteleor de calatorie si poate determina cresterea tarifului confirmat. Va rugam sa va asigurati ca detaliile adresei dvs. de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dvs. de cont.

In plus, pentru a minimiza efectele incercarii de fraudare a cartii dvs. de credit, inainte de a emite documentele de calatorie, ne rezervam dreptul de a efectua - prin intermediul proceatorului de plati on-line Libra Pay - verificari aleatorii, de a cere dovada adresei dvs. si o copie a cartii de credit, precum si un extras de cont recent.

Toate tarifele si taxele pot fluctua datorita modificarii cursului de schimb valutar.

Utilizarea Site-ului

Agentia Navigator nu este responsabila pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul si nici pentru esecurile generate de carenta acestor aptitudini. Navigator nu garanteaza ca Site-ul nu poate fi afectat de virusi sau alte actiuni care pot genera defectiuni sau alte pierderi.

Obligatiile utilizatorului

Sunteti de acord sa respectati urmatoarele obligatii incluzand (fara a se limita la):

  • responsabilitatea financiara pentru toate tranzactiile peciale in contul sau numele dvs .
  • aveti varsta peste 18 ani si capacitatea legala de initia actiuni juridice
  • garantarea veridicitatii datelor furnizate despre dvs. Sau membrii familiei dvs.
  • neutilizarea Site-ului in scopuri speculative, a generarii de rezevari false sau frauduloase.
  • interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor pecial care contravin legii
  • obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afisa, licentia sau reproduce continutul Site-ului cu exceptia utilizarii in scop personal si necomercial a unei singure copii a informatiei continuta in Site.

Newsletter

Achizitia de produse si servicii turistice de la Navigator inseamna acceptul de a primi newsletter-ele Navigator sau alte pecial promotionale, care va vor fi trimise catre adresa dumneavoastra de e-mail/telefon si vor include noutati si oferte pecial precum si alte informatii.

Interzicerea accesului pe Site

Navigator isi rezerva dreptul de a va interzice oricand accesul pe Site fara o notificare prealabila.

Responsabilitatea Navigator

Agentia Navigator nu este responsabila pentru pierderile indirecte rezultate din prevederile acestui contract, din utilizarea defectuoasa a Site-ului sau a serviciilor turistice rezervate si achizitionate de pe Site.

Agentia Navigator este responsabila doar pentru pierderile directe a caror valoare nu va depasi tariful total al serviciilor turistice achizitionate (exceptand cazurile de deces sau accidentele personale a caror valoare nu are limita).

Legaturi catre alte Site-uri

Acest Site poate contine legaturi catre alte pagini web externe si operate de alte parti implicate.

Navigator nu are nici un control sau asociere cu aceste pagini web si nu isi asuma nici o responsabilitate in legatura ca acuratetea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale partior implicate .

Continutul acestor pagini web externe nu reflecta produsele, serviciile sau informatiile furnizate de Navigator. Orice opinii referitoare la continutul acestor pagini web externe vor trebui redirectionate catre administratoriil paginilor in cauza.

Forta Majora

Agentia Navigator nu este responsabila in cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forta majora. Evenimentele majore includ, dar fara a se limita la, interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste sau actiuni industriale care pot afecta Navigator sau furnizorii sai.

Rata de schimb valutar

Ratele de schimb cotate pe Site sunt provenite din mai multe surse si pot sa nu fie intotdeauna actualizate zilnic. Este obligatoriu sa verificati ratele de schimb din ziua in care efectuati rezervarea.

Modificari asupra Site-ului

Navigator poate modifica design-ul sau continutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum si alte caracteristici ale Site-ului.

Copyright si Marca Inregistrata

Copyright-ul, drepturile de proprietate si continutul Site-ului apartin Navigator. Materialul continut pe Site este proprietatea Navigator sau a afiliatilor sai, exceptand cazul in care sunt recunoscute ca apartinand altor parti implicate, caz in care puteti raporta acest lucru la adresa office@navigator.ro

Numele Navigator precum si celelalte marci, logo-uri sau elemente grafice continute in Site sunt marci inregistrate ale Navigator sau ale afiliatilor sai. Alte nume de companii, produse sau servicii care apar pe Site pot fi marci inregistrate ale respectivilor proprietari.

Nu aveti nici un drept sau licenta de utilizare a acestor marci inregistrate.

Confidentialitate

Termenii politicii de confidentialitate a Navigator sunt prevazuti in acesti Termeni si Conditii.

Sunteti de acord cu utilizarea informatiilor dvs. personale de catre Navigator sau a afiliatilor si a altor parti implicate, in concordanta cu termenii si in scopul declarat stipulat in Politica de confidentialitate a Navigator.

Politica de Securitate

Navigator utilizeaza tehnologie securizata pentru a proteja informatiile dvs. personale si tranzactiile financiare.

Daca veti alege sa platiti cu cartea de credit, detaliile cartii dvs. de credit sunt criptate in timpul tranzactiei, determinand o securitate marita.

Navigator utilizeaza tehnologia Secure Socket Layer (SSL) care asigura proceselor de achizitionare online prin intermediul cartii de credit, o securitate marita.

Modificari ale Termenilor si Conditiilor

Navigator isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza oricand Termenii si Conditiile referitoare la utilizarea acestui Site, fara notificare prealabila catre Utilizatori. Versiunea actuala a Termenilor si Conditiilor va fi afisata pe Site din data in care modificarile intra in vigoare. Continuarea utilizarii acestui Site dupa publicarea acestor modificari va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificari.

Legea guvernanta

Acesti Termeni si Conditii reprezinta contractul intre Utilizator si Navigator si este guvernat de legile din Romania.

Termeni si conditii rezervari bilete de avion

Rezervarile de locuri pentru zboruri vor fi facute cu ajutorul sistemelor international computerizate de rezervari, care permit accesul exclusiv al agentiei la  baza de date a companiei aeriene si rezervarea efectiva a locurilor pentru o anumita cursa in favoarea potentialilor pasageri.

Rezervarea biletelor de avion poate fi facuta online, direct pe Site-ul Navigator.ro sau prin intermediul Call Center-ului. Orice rezervare efectuata pe site sau telefonic prin call center, se supune acceptarii prezentelor termeni si conditii si conditiilor speciale impuse de companiile aeriene si care va sunt prezentate in email-ul de confirmare trimis la adresa de e-mail pe care a introdus-o in campul aferent. Confirmarea include: numarul rezervarii, informatii despre ruta aleasa, costul total al biletului si metoda de plata.

Parcurgerea tuturor pasilor prezentati si comandarea biletului vor fi obligatorii pentru cumpararea unui bilet de avion.

Emiterea biletelor de avion si modalitati de plata

Tariful biletului de avion este afisat in moneda europeana – Euro si include: pretul biletului, taxele de aeroport si taxa de emitere a biletului perceputa de catre companie pentru acoperirea costurilor administrative care rezulta din confirmarea rezervarii.

Pentru emiterea biletelor de avion este necesara efectuarea platii acestora.

Site-ul Navigator.ro va propune modalitati de plata variate, in functie de conditiile impuse de fiecare companie in parte.

In momentul efectuarii rezervarii, vi se vor comunica termenele de plata puse la dispozitie de companiile aeriene. Pentru rezervarile de linie, cele mai multe companii de linie solicita ca plata biletelor sa fie facuta in maxim 24 pana la 48 ore, timp in care Navigator.ro va garanteaza disponibilitatea locurilor si a tarifelor. Aceste informatii le veti gasi disponibile pe pagina si in email-ul de confirmare a rezervarii. Daca plata nu este efectuata in intervalul comunicat, compania aeriana isi rezerva dreptul de a anula biletele automat.

Confirmarea rezervarii nu include si confirmarea tarifului final, liniile aeriene putand modifica tariful fara un anunt prealabil. Astfel, daca rezervarea Utilizatorului a fost facuta pe un tarif care nu mai este valabil in momentul confirmarii platii de catre banca folosita de Companie, angajatii Companiei vor lua legatura cu Utilizatorul pentru a-i transmite noul tarif, inainte de a emite biletul de avion. Daca Utilizatorul va agrea noul tarif, acesta va trebui sa intreprinda masuri pentru a plati companiei in cel mai scurt timp diferenta rezultata, urmand ca biletul de avion sa fie emis dupa ce diferenta este platita si confirmata. Daca Utilizatorul nu va agrea tariful comunicat, Compania va returna in totalitate suma platita de Utilizator in termen de 2-5 zile lucratoare de la momentul primirii banilor (termenul variaza in functie de procedurile bancare). 

Raportul contractual intre agentie si pasager apare in momentul in care pasagerul a achitat biletul de avion si a intrat in posesia acestuia. Inainte de a achita efectiv biletul, pasagerul are obligatia sa se informeze la agentie despre toate conditiile si restrictiile aplicabile acelui bilet si sa citeasca prezentele conditii generale.

Biletele de avion emise de agentie sunt proprietatea I.A.T.A. - BSP Romania - in calitate de reprezentant al companiilor aeriene membre, incasarile aferente biletelor vandute se deconteaza catre I.A.T.A. BSP - Romania, drept pentru care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare despre modul in care a stabilit pretul unui bilet de avion decat de catre acest organism sau de catre compania pentru care a emis biletul.

Pretul oricarui bilet de avion presupune conditii, reguli si restrictii speciale aplicabile calatoriei la care se refera documentul respectiv in mod special. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre aceste reguli inainte de a cumpara respectivul bilet. Dupa cumpararea biletului se considera ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde ca nu a fost informat, odata ce a intrat in posesia biletului de avion.

Biletul de avion

Prin Bilet de avion este descris documentul, inscrisul sau conventia electronica in baza careia se efectueaza zborul. Biletul de avion este emis de agentie dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis.

Navigator.ro  isi rezerva optiunea de a schimba forma biletului din bilet tiparit in bilet electronic, acolo unde exista aceasta posibilitate ori Sistemul functioneaza in asa maniera.

Biletele electronice cumparate prin intermediul paginii www.navigator.ro vor fi trimise automat la adresa de e-mail specificata in la momentul efectuarii rezervarii. Astfel este obligatoriu ca adresa e-mail mentionata in timpul procesului de rezervare sa fie valida si activa, Compania neputand fi trasa la raspundere in cazul unui prejudiciu adus clientului deoarece biletul nu este primit la timp.

Conditiile contractului si informatiile inscrise pe biletul de avion completeaza prezentele conditii generale. Se considera ca pasagerul care a intrat in posesia biletului de avion a luat la cunostinta de toate aceste informatii.

In cazul biletelor de avion ce includ in ruta o schimbare de aeroport, companiile aeriene ofera spre vanzare aceste zboruri luand in calcul timpul minim de conexiune standard intre zboruri stabilit de autoritatile aeroportuare. Tariful biletelor nu include costul transferului intre cele doua aeroporturi si neprezentarea sau intarzierea la zbor, care nu este cauzata de intarzierea/anularea zborurilor de catre companiile aeriene, va fi in responsabiliatea pasagerilor.

Termeni si conditii rezervari hoteliere

Site-ul isi rezerva dreptul de a modifica  in orice moment termenii si conditiile actuale. Modificarile vor intra in vigoare de indata ce vor fi publicate pe www.navigator.ro

La majoritatea hotelurilor, ora obisnuita de check-in este 14:00, iar check-out-ul se face pana la ora 11:00. Atentie! Aceste ore pot diferi de la un hotel la altul. Va rugam sa verificati aceste informatii pe site sau la consultantii Navigator.

In cazul in care sositi la hotel dupa ora de check-in indicata mai sus, camerele dvs sunt retinute pana la ora 18:00 (ora locala) din data sosirii. Daca sositi la hotel dupa aceasta ora, va rugam sa specificati in rezervare (daca exista camp de observatii) sau sa ne aduceti la cunostinta de aceasta posibilitate, precizand si ora de sosire estimata. In cazul in care hotelul nu este instiintat de acest lucru, are dreptul de a revinde camerele.

Termenii si conditiile prezente reglementeaza modul in care serviciile hoteliere furnizate de partenerii Navigator sunt puse la dispozitia Utilizatorilor care incearca sa plaseze o rezervare prin intermediul site-ul www.navigator.ro .

Navigator va facilita utilizatorului urmatoarele servicii:

  • Acces direct la serviciile hoteliere oferite de furnizori, incluzand deopotriva site-uri nationale si internationale;
  • Posibilitatea de a beneficia de pachete personalizate;

Rezervarea serviciilor hoteliere se face prin Sistemul de rezervari pus la dispozitia Utilizatorului pe site-ul www.navigator.ro sau prin intermediul Call Center-ului.

Tipuri de camere

Tipurile de camere pot depinde de disponibilitatea acelui tip de camera in hotel si pot varia in functie de hotel si/sau de tara in ceea ce priveste categorizarea tipurilor de camere. Incercam sa ne asiguram ca hotelul ofera tipul de camera rezervat. Pot exista, insa, situatii cand in loc de o camera cu pat dublu poate fi alocata o camera cu doua paturi separate sau o camera cu pat dublu poate fi alocata in loc de o camera cu doua paturi separate. Va rugam sa luati la cunostinta ca majoritatea hotelurilor europene ofera doua paturi single alaturate pentru a forma un pat dublu. In timp ce toate preferintele legate de tipul de camera dorit sunt trimise la hotel, alocarea camerelor este facuta de catre hotel si depinde de disponibilitatea din momentul intrarii in hotel. O camera tripla nu garanteaza trei paturi separate. Marimile paturilor si configuratia lor pot diferi.

Utilizatorii pot alege intre urmatoarele tipuri de camera:

  • Camera single – contine un singur pat pentru o persoana;
  • Camera dubla – contine un pat dublu pentru 2 persoane;
  • Camera twin – contine 2 paturi de o persoana;
  • Camera dubla/twin in regim de single – contine un pat dublu pentru o persoana;
  • Camera tripla – contine 3 paturi de cate o persoana sau un pat dublu pentru 2 persoane si un pat suplimentar pentru 1 persoana;
  • Camera quadrupla – contine fie 2 paturi duble, fiecare pentru 2 persoane, fie 4 paturi separate de 1 persoana, fie 1 pat dublu pentru 2 persoane si 2 paturi suplimentare de 1 persoana;
  • Camera twin/dubla plus copil – contine fie 2 paturi separate sau un pat dublu plus 1 pat suplimentar pentru copil, in functie de varsta indicate in rezervare. In unele cazuri, in functie de varsta, copilul imparte acelasi pat cu parintii. In cazul in care doriti pat explicit pentru copil, va sugeram sa efectuati cautarea doar pentru adulti, considerand copilul adult.

Copiii pana in 2 ani sunt considerati infanti si pentru a obtine un baby-cot pentru acestia, este necesara o confirmare din partea hotelului. Va rugam sa specificati daca doriti baby-cot in campul de observatii din rezervare (in cazul in care acesta exista) sau sa ne comunicati pe email, imediat dupa finalizarea rezervarii.

In cazul in care onorarea rezervarii nu este posibila (din motive bine intemeiate), unitatea de cazare este obligata sa va ofere cazare intr-o alta unitate hoteliera, de aceeasi categorie sau superioara. In acest caz, turistul este obligat sa accepte una dintre alternative. In cazul evenimentelor speciale (targuri, expozitii, congrese, evenimente sportive, religioase sau politice, Sarbatori de peste an etc) rezervarile pot avea termeni si conditii speciale (numar minim de nopti, tarife mai mari, politica de anulare sau modificare a rezervarii speciala, termeni de plata etc).

Plata rezervarilor trebuie facuta in conformitate cu termenii si conditiile precizate in momentul efectuarii rezervarii. Nerespectarea acestora atrage dupa sine anularea rezervarii.

Trimiterea cererilor si efectuarea de rezervari hoteliere

Utilizatorul trimite o cerere de rezervare hoteliera avand la dispozitie una dintre urmatoarele optiuni:

  • prin Sistemul de rezervari disponibil prin intermediul site-ului www.navigator.ro introducand toate datele necesare in formular;
  • prin intermediul Call Center-ului

Confirmarea cererii si a tarifului

Se trimite o confirmare a cererii pe adresa de e-mail indicata de catre Utilizator. Alaturi de numarul de rezervare, aceasta contine si detalii cu privire la serviciile hoteliere, tariful total al serviciilor si metoda de plata selectata.

Plasarea rezervarii il obliga pe Utilizator la folosirea serviciului.

Tariful serviciilor hoteliere este exprimat in moneda europeana - Euro si include valoarea neta, taxe suplimentare, procedura de check-out si cheltuielile de administrare.

Inainte de efectuarea unei plati, Utilizatorului i se solicita sa verifice daca datele din confirmarea primita sunt cele corecte.

Plasarea unei comenzi de servicii hoteliere

Utilizatorul poate plasa o comanda prin intermediul Sistemului de rezervari, cu conditia ca datele personale introduse sa fie autentice si corecte. Inainte de plasarea comenzii, Utilizatorului i se solicita sa citeasca si sa accepte prezentii Termeni si Conditii si sa citeasca si sa inteleaga modul in care se calculeaza tariful serviciului hotelier pentru care a optat.

Intelegerea modului de realizare a listei cu tarife il va ajuta pe Utilizator sa aleaga oferta cea mai atractiva si va reduce la minim valoarea eventualei taxe de anulare.

Ulterior primirii cererii de rezervare, consultantii Navigator pot contacta Utilizatorul in scopul verificarii datelor si confirmarii ofertei. In cazul in care contactul cu Utilizatorul nu este posibil, Navigator nu este raspunzator sa se asigure ca furnizorul accepta rezervarea conform datelor introduse.

Hotelul poate anula rezervarea in cazul in care la data inceperii sejurului, titularul rezervarii nu se prezinta la hotel. Intervalul de check-in si conditiile de anulare sunt stabilite prin conditiile de rezervare specifice hotelului care ofera serviciul.

Confirmarea rezervarii

Comanda de servicii hoteliere se considera finalizata cand Utilizatorului ii este trimisa confirmarea rezervarii la adresa de e-mail indicata, iar plata aferenta serviciului s-a efectuat in timp util.

Modificarea/anularea rezervarilor

Fiecare rezervare efectuata online si neanulata la termenul limita de anulare specificat in sistem se considera ferma si implica automat responsabilitatea platii.

Anularile vor fi efectuate prin intermediul sistemului online sau in cazul unei disfunctionalitati a sistemului se poate contacta departamentul de rezervari si relatii clienti al Navigator.

Termenul limita de anulare fara penalizare este specificat in momentul efectuarii rezervarii online. Depasirea termenului respectiv implica plata penalizarilor care de asemenea sunt specificate in rezervare.

In cazul neprezentarii la hotel, se va aplica o penalizare de minimum o noapte (pana la maximum costul intregii sederi, in functie de politica de anulare a hotelului).

Cererile de rambursare, ca urmare a neutilizarii in totalitate sau partiala a serviciilor turistice, trebuiesc insotite de o confirmare scrisa din partea hotelului. Aceasta confirmare nu garanteaza returnarea contravalorii serviciilor neutilizate. Va fi onorata numai in cazul in care hotelul accepta returnarea contravalorii.

Rezervarile vor fi onorate numai pentru persoanele pe numele carora s-a facut rezervarea. Schimbarile de nume nu sunt permise.

In cazul imposibilitatii fortuita de a onora rezervarea, Site-ul isi rezerva dreptul de a inlocui hotelul sau alte servicii confirmate initial cu altele de categorie similara sau superioara, fara nici un fel de alta compensatie in schimb sau de a returna banii integral in cazul in care este imposibila oferirea unei alternative.

Hotelurile publicate pe Site solicita ca cel putin unul dintre pasageri sa aiba 18 ani impliniti. In cazul in care clientii au sub 25 de ani si rezerva hoteluri din SUA sunt rugati sa contacteze hotelul direct pentru clarificari.

Tarife si modalitati de plata

Site-ul nu percepe in plus alte taxe sau comisioane in afara celor afisate online.

Exista destinatii in care este posibil sa se perceapa taxe locale, acestea urmand sa fie platite direct la hotel. Tariful nu se garanteaza decat pe baza unei rezervari confirmate. Nu se accepta o cerere de rambursare bazata pe faptul ca pretul de vanzare a fost aproape sau peste tariful de receptie.

Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prezentate pe Site si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.

In functie de termenii si conditiile impuse de hoteluri, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul Navigator, hotelului sau a reprezentantului acestuia.

Contractul cu turistul 
Contractul cadru de comercializare a pachetelor turistice

Partile contractante
SC Navi Travel SRL (Navigator), cu sediul in Bucuresti, Sector 3, Calea Vitan 23C, Vitan Center, parter, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/12610/2014, CUI RO29502820, detinatoarea licentei de turism nr. 6349 din 05.06.2012, reprezentata legal prin domnul Daniel Duma in calitate de Administrator, denumita in continuare Agentia,
si Turistul/ Reprezentantul turistului.

I. Obiectul contractului

Il constituie vanzarea de catre Agentie a serviciilor turistice inscrise in voucher sau bilet de odihna tratament sau bilet de excursie, anexat la prezentul contract si eliberarea documentelor de calatorie.

Agentia este obligata sa solicite turistului o cerere de rezervare in scris, fax sau email sau formular de rezervare, in cazul solicitarii unor servicii turistice care nu fac parte din oferta proprie a agentiei de turism si care necesita confirmarea rezervarii din partea altor prestatori. Daca turistului nu i se solicita o cerere de rezevare se presupune ca serviciile solicitate sunt confirmate in momentul solicitarii.

Contractul ia nastere :

a)      in momentul semnarii lui de catre turist, in cazul serviciilor confirmate in momentul solicitarii (nu este necesara si nu se completeaza o cerere de rezervare);

b)      in momentul in care serviciile solicitate de catre client au fost confirmate de catre agentie, respectiv clientul ia la cunostinta despre serviciile care i-au fost confirmate si le accepta in scris prin fax sau email sau semneaza cererea de rezervare la sectiunea “confirmare de servicii”. In cazul in care continutul cererii de rezervare difera de continutul confirmarii calatoriei turistice sau daca aceasta confirmare nu s-a facut in termenul de 60 de zile calendaristice de la data solicitarii rezervarii, turistul poate considera ca voiajul nu a fost rezervat si are dreptul la rambursarea imediata a tuturor sumelor deja platite, fara a fi insa in masura a solicita despagubiri. Este responsabilitatea turistului de a se informa prin orice mijloace (telefon,email, personal la sediul agentiei) daca rezervarea pe care a solicitat-o s-a confirmat in termenul legal de 60 de zile si de a se prezenta la agentie pentru semnarea contractului. Pentru procesarea unei rezervari de servicii, agentia poate solicita un avans de pina la 100% din pretul pachetului.

II. Pretul

1. Pretul contractului este specificat pe factura in cazul serviciilor externe si in cataloagele agentiei si pe biletul de odihna in cazul serviciilor interne si cuprinde costul serviciilor turistice efective, comisionul Agentiei si T.V.A. Avansul este de min. 25% din pret pentru servicii interne si este de minimum 50% pentru serviciile externe.

2. Plata finala se va face pana la data inscrisa pe factura emisa.

III. Drepturile si obligatiile Agentiei

1. In cazul in care Agentia este nevoita sa modifice una dintre prevederile esentiale ale contractului, are obligatia sa informeze turistul cu cel putin 15 zile inainte de data plecarii.

2. Agentia poate sa modifice pretul contractului, in sensul majorarii sau micsorarii, dupa caz, numai daca modificarea are loc ca urmare a variatiilor costurilor de transport, ale redeventelor si ale taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/imbarcare in porturi si aeroporturi si ale taxelor de turist ori ale cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat.

3. In cazul in care, dupa inceperea calatoriei turistice, o parte importanta din serviciile turistice prevazute in contract nu este realizata sau Agentia constata ca nu le va putea realiza, aceasta este obligata:

  • sa ofere turistului alternative corespunzatoare in vederea continuarii calatoriei turistice fara majorarea pretului, respectiv serviciile turistice oferite sa fie de aceeasi calitate si cantitate;
  • sa restituie turistului sumele ce reprezinta diferenta dintre serviciile turistice achitate si cele efectiv prestate in timpul calatoriei turistice;
  • in cazul in care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzatoare sau acesta nu le accepta din motive intemeiate, sa asigure fara costuri suplimentare transportul retur al turistului la locul de plecare ori in alt loc agreat de acesta si, dupa caz, despagubirea pentru serviciile neprestate.

4. Agentia este raspunzatoare pentru buna executare a obligatiilor asumate prin contract, cu exceptia urmatoarelor cazuri:

  • cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza turistului;
  • cand neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unor cauze de forta majora sau unor imprejurari pe care nici Agentia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita (modificari de orar sau de itinerar, intarzieri in traficul mijloacelor de transport etc.).

5. Agentia are obligatia sa furnizeze in scris turistului, in termen de 2 zile inainte de data plecarii, urmatoarele informatii:

  • orarele, locurile escalelor si legaturile, precum si, dupa caz, locul ce urmeaza sa fie ocupat de turist in fiecare dintre mijloacele de transport incluse in contract(mai putin avion);
  • denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon si de fax ale reprezentantei locale a organizatorului si/sau a detailistului ori, in lipsa acesteia, un numar de apel de urgenta care sa ii permita contactarea organizatorului si/sau a detailistului;
  • pentru calatoriile minorilor neinsotiti de parinti, informatii care sa permita parintilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazarii copilului.

IV. Drepturile si obligatiile turistului

1. In cazul in care turistul nu poate sa participe la calatoria turistica, acesta poate sa cesioneze contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiileaplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta in scris Agentia cu cel putin 5 zile inaintea datei de plecare. In acest caz Agentia reziliaza contractul cu turistul care cesioneaza contractul si incheie un alt contract cu noul turist. Pentru calatoriile individuale, in cazul in care mijlocul de transport este avionul, transferul poate fi efectuat numai daca exista posibilitatea transferarii locului de zbor. Turistul care cedeaza pachetul sau de servicii, precum si cesionarul sunt responsabili in mod solidar la plata pretului calatoriei si a eventualelor costuri suplimentare aparute cu ocazia acestei cedari.

2. In cazul sejururilor de odihna si/sau de tratament cu locul de desfasurare in Romania, turistul are obligatia sa respecte programul de acordare a serviciilor in Romania, respectiv: in statiunile de pe litoral, cazarea se face la ora 18,00 a zilei de intrare si se termina la ora 12,00 a zilei urmatoare celei inscrise pe voucher ori pe biletul de odihna si/sau de tratament; in statiunile din tara, altele decat cele de pe litoral, cazarea se face incepand cu ora 12,00 a zilei de intrare si se termina cel tarziu la ora 12,00 a zilei urmatoare celei inscrise pe bilet.

3. In cazul in care preturile stabilite in contract sunt majorate cu peste 10%, turistul poate rezilia contractul, avand dreptul la rambursarea de catre Agentie a sumelor platite.

4. Turistul este obligat sa comunice Agentiei, in termen de 5 zile calendaristice de la primirea instiintarii prevazute la cap. III pct. 1, hotararea sa de a opta pentru:

  • rezilierea contractului fara plata penalitatilor; sau
  • acceptarea noilor conditii ale contractului.

5. In cazul in care turistul reziliaza contractul sau Agentia anuleaza calatoria turistica inaintea datei de plecare, turistul are dreptul:

  • sa accepte la acelasi pret un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara, propus de Agentie;
  • sa accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioara, propus de Agentie, cu rambursarea imediata a diferentei de pret;
  • sa i se ramburseze imediat toate sumele achitate in virtutea contractului.

6. Turistul are dreptul sa rezilieze in orice moment, in tot sau in parte, contractul, iar in cazul in care rezilierea ii este imputabila, este obligat sa despagubeasca Agentia pentru prejudiciul creat acesteia, cu exceptia cazurilor de forta majora definite conform legii. Daca turistul solicita schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricarora dintre servicii, aceasta echivaleaza cu rezilierea contractului, cu aplicarea penalitatilor legale la momentul respectiv, si incheierea unui nou contract.

7. Turistul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubrizare, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la Agentie.

8. Turistul este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere actele sale de identitate, precum si documentul de calatorie eliberat (voucher, bilet de odihna si/sau de tratament), in vederea acordarii serviciilor turistice. In cazul in care turistul beneficiaza de bilete de odihna si tratament, el este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere bilet de trimitere de la medicul de familie si dovada platii contributiilor pentru asigurari sociale, la zi.

V. Renuntari, penalizari, despagubiri

1. In cazul in care turistul renunta din vina sa la serviciile turistice care fac obiectul prezentului contract, el datoreaza Agentiei penalizari dupa cum urmeaza:

1. 1. In cazul serviciilor turistice externe

  • 25% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii;
  • 50% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face in intervalul 16-30 de zile inainte de data plecarii;
  • 100% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 16 zile inainte de plecare sau pentru neprezentarea la program.

1. 2. In cazul serviciilor turistice interne.

  • comisionul agentiei si TVA aferent, daca renuntarea se face cu mai mult de 15 zile calendaristice inainte de data inceperii sejurului
  • 100% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 15 zile calendaristice inainte de data inceperii sejurului

2. In cazul in care turistul care a contractat servicii turistice cu agentia si a achitat un avans nu se prezinta in termenul specificat de catre agentie pentru a achita ratele aferente sau restul de plata, contractul se considera reziliat iar agentia are dreptul de a anula rezervarile efectuate in beneficiul turistului, cu retinerea integrala a sumelor platite de catre turist pana la acea data.

3. Pentru biletele de odihna si/sau de tratament cumparate prin organizatii sindicale, Agentia va face restituiri numai in baza cererilor de renuntare contrasemnate si stampilate de reprezentantul organizatiei sindicale.

4. In cazul in care o ambasada refuza sa acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor retine toate taxele achitate de Agentie prestatorilor directi, precum si cheltuielile de operare proprii acesteia.

5. In cazul in care turistul care a intrat pe teritoriul statului in care se realizeaza pachetul de servicii turistice refuza sa se mai intoarca in Romania si autoritatile din tara respectiva fac cheltuieli de orice natura cu acesta, turistul respectiv are obligatia de a suporta toate aceste cheltuieli.

6. Penalizarile echivalente cu pretul contractului se aplica si in cazul in care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare/ destinatie, daca nu poate pleca in calatorie pentru ca nu are actele in regula sau daca este intors de la granita de catre politia de frontiera.

7. Turistul trebuie sa depuna in scris cererea de renuntare la pachetul de servicii turistice, cu numar de inregistrare la Agentia la care a achitat serviciile. In caz contrar, cererea de renuntare nu este luata in considerare.

8. Agentia va acorda despagubiri in functie de gradul de nerespectare a obligatiilor din contract.

9. In cazul in care Agentia revinde serviciile turistice ale altor prestatori de turism, se vor percepe penalizarile respectivului prestator de turism, care vor fi aduse la cunostinta turistului in scris, prin fax sau email

VI. Reclamatii

1. In cazul in care turistul este nemultumit de serviciile turistice primite, acesta are obligatia de a intocmi o sesizare in scris, clar si explicit, cu privire la deficientele constatate la fata locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atat Agentiei, cat si prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului).

2. Atat Agentia, cat si prestatorul de servicii turistice vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. In cazul in care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, turistul va depune la sediul Agentiei o reclamatie in scris, in termen de maximum 5 zile calendaristice de la incheierea calatoriei, Agentia urmand ca, in termen de 15 zile calendaristice, sa comunice turistului despagubirile care i se cuvin.

VII. Asigurari

Turistul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de el in cazul insolvabilitatii sau falimentului Agentiei la Omniasig Vienna Insurance Group S.A., Polita de Asigurare nr. 43785/18.11.2016.

Conditiile in care turistul va fi despagubit de catre societatea de asigurare sunt:

1. In cazul in care Agentia nu efectueaza repatrierea turistului, acesta are obligatia de a anunta imediat societatea de asigurare prin telefon, fax sau e-mail. In aceasta situatie societatea de asigurare nu are obligatia de a achita imediat contravaloarea cheltuielilor de repatriere, ci de a o rambursa dupa intoarcerea turistului in Romania, in conditiile politei de asigurare incheiate intre Agentie si societatea de asigurare.

2. In cazul in care turistul solicita de la Agentie contravaloarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de repatriere, acesta trebuie sa trimita documentele justificative catre Agentie prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire. Turistul are obligatia sa pastreze fotocopii de pe respectivele documente justificative. Turistul poate solicita Agentiei rambursarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de repatriere, in termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data incheierii derularii pachetului de servicii turistice sau de la data repatrierii.

3. Turistul are obligatia de a notifica societatii de asigurare, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, in legatura cu solicitarea adresata Agentiei privind rambursarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de repatriere, in termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data confirmarii de primire prevazute la cap. X pct. 2

4. In cazul in care, in termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data confirmarii de primire a documentelor justificative de catre Agentie, turistul nu a primit sumele solicitate de la aceasta, are loc evenimentul asigurat.

5. In termen de 10 (zece) zile calendaristice de la data producerii evenimentului asigurat, turistul are obligatia de a transmite societatii de asigurare, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, cererea de despagubire insotita de documentele justificative.

6. Documentele justificative constau in:

  • contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice;
  • confirmarile de primire precizate la pct. 2, 3 si 5 din prezentul capitol;
  • fotocopiile de pe documentele de plata a avansului (chitante, ordine de plata etc.), in cazul cererilor de rambursare a sumelor achitate de turist;
  • fotocopiile de pe documentele de transport si cazare, in cazul cererilor de rambursare a cheltuielilor de repatriere Societatea de asigurare are dreptul sa solicite turistului si alte documente justificative.

7. Despagubirea nu poate depasi suma achitata de turist in contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice, precum si sumele necesare repatrierii acestuia.

8. Din despagubire se scade fransiza mentionata pe polita de asigurare.

9. Despagubirea va fi platita in termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data primirii de catre societatea de asigurare a documentelor justificative de la turist.

10. In cazul in care dupa plata despagubirii Agentia plateste debitul catre turist, acesta are obligatia de a restitui asiguratorului despagubirea primita, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data primirii de la Agentie a sumelor reprezentand debitul. Facultativ, turistul are posibilitatea incheierii unui contract de asigurare, care sa acopere taxele de transfer, sau a unui contract de asistenta care sa acopere taxele de repatriere in caz de accidente, de boala sau deces, a unui contract de asigurare pentru bagaje,ori a unei asigurari storno.

VIII. Documentele contractului se constituie ca anexa la acesta si sunt urmatoarele:

1. voucherul, biletul de odihna-tratament, biletul de excursie, bonul de comanda, dupa caz;

2. programul turistic, in cazul actiunilor turistice.

IX. Dispozitii finale

1.Prezentul Contract reprezinta acordul de vointa al partilor sale semnatare

2.Prezentul Contract poate fi incheiat si la distanta, prin fax, partile convenind asupra autoritatii prezentului contract in actuala forma

3. Comercializarea pachetelor de servicii turistice se va face in conformitate cu prevederile prezentului contract si cu respectarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 631/2001, Ordin nr. 516/2005 din 12/04/2005 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 334 din 20/04/2005 cu modificarile ulterioare.

4. Contractul poate fi prezentat si sub forma unui catalog, pliant sau alt inscris, daca turistul este informat despre aceasta si daca documentul contine informatiile prevazute de art. 10 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 107/1999, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 631/2001, Ordin nr. 516/2005 din 12/04/2005 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 334 din 20/04/2005 cu modificarile ulterioare. 

Cautare rapida

Alege dintre mii de zboruri disponibile
Alege dintre 250.000 de hoteluri disponibile
Alege dintre sute de oferte de citybreak
Alege dintre mii de masini disponibile

Vacante tematice <>


Te asteptam cu cele mai bune oferte prin email

Aboneaza-te acum la newsletter pentru a primi cele mai bune oferte la bilete de avion, hoteluri, inchirieri masini si multe altele.

Doresc cele mai bune oferte

Inroleaza-te in Navigator Loialitate

Intra acum in programul de fidelitate Navigator si primesti puncte bonus la orice achizitie.

Doresc sa ma inscriu